φαγητό

Ηρθε λοιπόν και ο Σεπτέμβρης!

Αποχαιρετάμε το γλυκό καλοκαιράκι με τις ωραιότερες αναμνήσεις και είμαστε έτοιμοι να επανέρθουμε στην ρουτίνα μας. Καλό χειμώνα δεν θα πούμε όμως ακόμη (να μην μας πέσει και ...